5 topic menarik untuk content

 

 

 

Adakah anda tahu!

Ramai orang sudah bosan dengan iklan. Menonton TV ada iklan, dengar radio ada iklan, baca surat khabar pun ada iklan. Kalau ada button skip, button itu yang akan di tekan dahulu. Pening juga usahawan yang hendak mempromosi iklan mereka.

Jangan risau!

Saya akan cuba berkongsi dengan anda cara untuk mempromosikan produk atau service anda dengan tidak mengeluarkan kos yang banyak.

Teknik promosi sekarang sudah berubah. Salah satu cara untuk memperkenalkan produk atau service  anda adalah berkongsi cerita atau memberi content yang bermafaat.

Di sini saya akan berkongsi beberapa topik yang membuat anda tidak kering idea untuk membina content yang bermafaat.

Kerana content yang menarik dan bermafaat boleh membantu kita untuk memperkenalkan jenama anda. Jika kita membantu memberi maafaat dan memberi maklumat di dalam content kita inshaAllah kita akan dapat pulangannya. Itu bukan janji saya tetapi janji Allah s.w.t

Ok di sini saya sediakan beberapa topik content yang boleh anda kongsikan di dalam media sosial anda.

InshaAllah jika saya di beri peluang, saya akan berkongsi lebih lagi cara dan idea membina content dengan baik.

Jangan lupa share & like jika ilmu ini bermafaat kepada semua. Peace

64235

Leave a comment