Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Thaipusam 2010

Alhamdullilah kali ini sempat aku juga pergi ke batu caves utk shoot thaipusam untuk ke second time .
Macam biasa nak pergi shoot sedap kene la bangun awal. Kali ini aku bangun lewat sikit . aku bangun kul 5 pagi macam tu aku mandi2 dan siap . Lepas tu tunggu acap pick up aku dekat rumah , Kali ini aku tumpang orang ,
thx to acap coz rajin bawa kereta kali ini . Pada aku thaipusam kali ini kurang meriah , kerana aku tengok mereka tidak bawa tokong2 yang besar-besar kali ini . Mungkin tenaga mereka sudah tidak kuat atau bajet kali ini kecil sedikit aku pon tidak tahu , tp aku enjoy kali ini kerana shoot yang aku inginkn dapat . AMIN . aku dapat shoot panning , spin dan orang mandi untuk suci kan jiwa mereka . ok la aku harap ko orang terhibur gambar yang aku update kali ini .. thx..

OK la Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
k bye2

Rahami Rahmat | Create Your Badge
Rahami Rahmat

Rahami Bin Rahmat (uncle amy )
Photographer
Company UNCLE AMY ENTERPRISE
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074 (sms only)
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

4 responses

  1. aliffafiq

    akhirnya dpt jugak shoot orang mandi ye bro?
    hehe

    January 31, 2010 at 3:54 am

  2. tau xpe bro..
    baru aku tau mcm nie die org mandi…
    hahah

    January 31, 2010 at 3:56 am

  3. cak

    terbaek la bro..gmbr pusing2, gmbr mandi tu.

    February 4, 2010 at 12:08 pm

  4. terbaek semuanya

    February 9, 2010 at 3:20 pm

Leave a Reply

