Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Cousin ku kawen – 27 june

Sorry la wey Ully aku tak dpt cover semua wedding ko coz kene cover gambar wedding tempat lain. smpi ko terpakse cr photographer lain..
tu lambat bagi tau .. kalau tak aku dpt book utk ko.. takpe benda da lepas …
so nie gambar 1 -2 yg aku amik tu hr utk kenang-kenangan utk ko…. Aku ucapkn moga bahagia kekal ke anak cucu..
amin.


Antara skill editing baru yg still org ckp testing2/Experimental..huhu
anda bleh komen gambar nie sama ade ske atau tidak editing ini dan kalau tak ske bg tau bahagian mane yg x ske.
komen anda bleh membaiki skill editing utk mase akan dtg.

Sampai kat sini je la yg sempat aku update .Dalam sehari dua nnt aku akan upload lagi gambar aku lagi ..
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
k bye2

Rahami Rahmat | Create Your Badge
Rahami Rahmat

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074 (mesej only)
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

6 responses

  1. lawanyer penangan FF and 85mm, dah cuba tu yg leh bayang rsnya cmna hehe

    http://whitesideterritory.wordpress.com/

    June 30, 2009 at 2:48 pm

  2. cak

    editing style apakah ni. tak tau suka ke tak suka pasl aku sendiri pon hampeh bab2 editing ni. tp, since ko kata still berekperimen testing2..teruskan bereksperimen demi mencapai apa yang ko kehendaki..yeahhh!!

    June 30, 2009 at 2:58 pm

  3. mmg cun editing bro ni.🙂

    *aku tak pi Super GT tu bro, member opis yg pi. aku cuma HDR kan gambar dia je.huhuu….^_^’

    June 30, 2009 at 5:09 pm

  4. wah cun ar uncLe…yg entry sebeLum ni siLuet best..

    July 1, 2009 at 11:51 am

  5. BoLeh ar..sampai pon Lewat x dpt round sgt..uhuu ok uncLE c ya..

    July 1, 2009 at 12:27 pm

  6. alamak bro nape ngn tangan dier yg pgg bunga ue?

    July 1, 2009 at 7:51 pm

Leave a Reply

