Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

wedding updated

Alhamdullillah , kali ini aku amik gambar Nazri & Noraznita kat Kuala Behrang bersama 1st partner kameredansa aku iaitu aliffafiq dan di bantu oleh aidil utk menjayakan kerja nie.
nie antara dlm sejarah aku wedding paling awal habis . kul 2.30 da settle. kalau sebelum nie kul 2. or 2.30 baru nk start .. pengantin pn sempoi , ape yg kite org suruh die org buat .. kalau x mcm mn nk dpt gambar yg cukupkn.. dan nie la sedikit hasil wedding smlm..

Kami dr kameradansa mengucapkn selamat pengantin baru & moga kekal ke anak cucu..
amin….

Sampai kat sini je la yg sempat aku update .Dalam sehari dua nnt aku akan upload lagi gambar aku lagi ..
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
k bye2

Rahami Rahmat | Create Your Badge
Rahami Rahmat

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074 (mesej only)
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

6 responses

  1. semua foto best terbaik bro! yg last foto tu aku suka gilak!🙂 keep it up! ^_^

    June 1, 2009 at 5:08 pm

  2. aliffafiq

    fulamakatak bro! mantap!

    June 1, 2009 at 7:31 pm

  3. rindu siot nk tgk gmb wedding ko bro

    haha

    nice2

    suke pic no 5

    wee

    June 4, 2009 at 11:13 pm

  4. haniframli

    vote utk pix yg sandar kt tiang tu..
    sukak gilak!

    June 5, 2009 at 4:58 pm

  5. Satu lg blog yg jd sumber inspirasi aku.. lu nyer artwork masuk gua nyer taste. Lov d compo, lighting, moment capture! Nice touch especially yg selendang pengantin terbang tu..perghh x thn bro! BNyk bole blaja nih! Kipidup!!!!😉

    June 21, 2009 at 4:06 pm

  6. LAst picha bertebangan Lace nya…cun..

    June 23, 2009 at 5:29 am

Leave a Reply

