Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

1st time job “Baby portraits”

Alhamdullillah.. berjumpe lagi kat blog nie kan.. aku skang jarang da updated blog nie tak tau la maybe malas kot nk updated , ye la ikut mood kate kn. kali nie aku buat 1st time dan berani nya mengambil gambar baby portraits nie utk client.. Aku pn secara tiba-tiba je dpt job ambil gambar baby potraits nie .. Semlm aku dpt call dr Ex-client aku mintak tolong amik gambar anak die.. fuh giler cuak aku tibe2 je ade org suruh amik gambar baby nie.
nasib baik la magazine Digital camera bulan nie ade ajar skill nk amik gambar baby potrait nie , dan aku ade pernah gak usha Video SN astro awani kat blog SN . atleast ade la skit tips2 aku yg dpt dr magazine & dr SN utk amik gambar baby.Nmpk je mcm senang mula , kalau ko org tak tau teknik lighting x jadi beb.. aku pernah gak try kat adik sedara aku dulu , hasil agak hancur coz mood die takde .. gambar baby gan mak die xde , ex – client aku x bg upload die ckp takut org mengurat bini die so takde la gambar baby dgn ibu just ade gambar baby gan bapa die.. hehe
.. dan ini lah hasil nya .

Harap anda bleh la komen gambar baby nie..aku terima je ape komen ko org.. utk aku improve lagi aku nye skill photography nie …

Sampai kat sini je la yg sempat aku update .Dalam sehari dua nnt aku akan upload lagi gambar aku lagi ..
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
k bye2

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

4 responses

  1. gmbr 1st dgn 2nd tu aku rase dh ok…
    mood tu ade…
    cume gmbr no 3 tu mcm kurang menarik pada mata aku…
    pastu nmpk mcm kurg sharp…

    ape2 pn tahniah…
    aku tau ko mst dh cube yg terbaik utk shoot baby ni kan…

    May 30, 2009 at 2:15 pm

  2. yup..
    agreed wit tukang…

    btw, superb b&w bro..😉

    May 30, 2009 at 7:13 pm

  3. khairilmustafa

    mak aii

    cantik bro

    suke pic 1 ngn 2

    haha

    broga xdela tgi sgt bro

    tp penat gk la kiteorg hr tu

    haha

    May 31, 2009 at 2:44 am

  4. cak

    suka 1st pic oso. mencabar gak ya nak amek baby portrait ni.

    June 4, 2009 at 4:30 pm

Leave a Reply

