Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Weddingku update kembali

Fuh ..~!! lama siot tak update gambar wedding nie .. byk2 gak aku skip update gambar wedding kat blog aku nie..ye la mcm da buhsan asyik gambar wedding je kan tambahan bz plak skang nie .. Alhamdullillah syukur kepada Allah yg sentiasa tak putus membuka rezeki kat aku nie . ye la nk ikutkn aku hidup sebagai Freelance photographer nie kene la bergantung kepada job2 aku ..
ok la kini aku kembali dgn gambar wedding aku yg tak seberapa nie ..
harap2 anda terhibur dengar gambar ini


kepada Iwan & Anor selamat pengantin baru moga kekal ke anak cucu & sejahtera harapnya..

Sampai kat sini je la yg sempat aku update .Dalam sehari dua nnt aku akan upload lagi gambar aku lagi ..
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
k bye2

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

6 responses

  1. cak

    sangat terhibur..hehe. suka 2nd pic. semoga rezeki bertambah murah mencurah-curah.

    May 5, 2009 at 9:04 pm

  2. alamak

    sori bro

    hr tu mmg x dirancang pon

    main pegi je

    huhu

    xpe2

    nxt time bro

    ni shot ke ne bro??

    aku suke pic 1st tuh

    huhu

    May 6, 2009 at 5:09 am

  3. aie

    uncle memang power la haha

    May 6, 2009 at 5:55 pm

  4. reply cak : amin bro moga2 la..

    reply khairi : aku shoot area umah pengantin je la bro..
    malas nk jauh penat kan bdn je.
    hahahahaa

    reply aie : hahaha takde power nye bro.. biasa je nie
    still byk kelemahan ..

    May 6, 2009 at 6:01 pm

  5. cantek kaler gmbr2 ko…

    May 6, 2009 at 8:55 pm

  6. haniframli

    1st pix mmg suke..
    pix celah2 ney mmg best la hehe

    May 8, 2009 at 5:18 am

Leave a Reply

