Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Outdoor

Yeah aku dpt update lagi blog aku nie . kali ini aku update gambar model yg aku amik semlm ..saje je nk ubah mood ye la asyik amik wedding kadang2 tu buhsan gak . nk ubah cita rase la org ckp.. huhu… ish..!! susah jugakkn nk ambil gambar model nie .. ye la kite direct , kite yg shot . lagi susah kalau model baru2 lagi ini. ye la nk posingkn die org kasi lembut tu susah skit la.. lain model yg da lame/otai tu , senang kerja kite coz die org da tau nk posing mcm mane .. thx kat azim , acap , intan , cameralia ,rabun dan shaq . takde ko org takde jadi gak benda2 nie .. ok la ini la hasil gambar-gambar nya..

Sampai kat sini je la yg sempat aku update ,
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar aku yg lain sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy k bye2

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074 ( mesej only )
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

13 responses

  1. aku vote gmbr no .4 …
    kim salam sama itu model…

    April 5, 2009 at 7:54 pm

  2. terbaik bro

    plg suke pic b&w yg 1st tuh

    weee

    hidup b&w

    haha

    April 5, 2009 at 9:26 pm

  3. sume pun aku suke!!
    yg aku x suke ialah kamu x ajak aku!!😦

    April 6, 2009 at 2:43 pm

  4. ~Wahh, mmg superb la picts abg kita ni..
    Model2 pandai beraksi, abg kita plak pandai edit..
    (,”) Nice work..

    April 7, 2009 at 12:31 am

  5. pic 1 & 4 tuh mmg best =)

    mau susah nak suruh model posing ni kan..😛

    pic last pon kool juga..kat mana la tempat ni yer..ade rotan2 segala..🙂

    April 7, 2009 at 2:59 am

  6. aie

    huhh solid2 belaka!

    April 8, 2009 at 12:34 am

  7. leiaziz

    pic 1 tuh mmg terbaik dlm set ni
    sgt mnarik..ako suke ler…

    =)

    April 8, 2009 at 5:38 pm

  8. cak

    vote for 2nd pic. mata kalerr ijau tuuu…

    April 11, 2009 at 10:39 am

  9. cun sey gambar² ni. ko shoot kt mana bro?

    April 14, 2009 at 8:48 am

  10. Salam bro..bila balik muar?leh lepak kat warong pekena teh

    April 15, 2009 at 1:29 pm

  11. owh..melentik pose model ko ney..
    seb bek mate je ijau..
    i lyke mat rempit~~~~
    hehe

    April 17, 2009 at 7:41 am

  12. semuanya phewwwiitttt🙂

    April 17, 2009 at 10:21 am

  13. modeL mata ijau..huLk tu..Love aLL the picha..weLL doNe uncLe amy weh..c ya…

    April 22, 2009 at 10:18 am

Leave a Reply

