Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

HDR part 2

Salam semua , Ni la sambungan HDR aku .. gmbr2 nie aku amik 2 tahun yg dulu kat batu caves & tasik metropolitan tahun 2007 .. diam tak diam da 2 tahun siot , kejap betul mase kite berlalu . takpe next week aku akan cube update gambar-gambar baru kat wordpress nie , ok la bro nie la gambar – gambar HDR yg aku edit
harapkn anda terhibur


Nie la tempat burung-burung merpati di bagi makan di batu cave nie.


burung merpati berterbangan ke udara – seronoknya kalau dpt terbang tinggi ke awan..


yeah berjaya juga smpi gua batu caves


Location – tasik metropolitan

Sampai kat sini je la yg sempat aku update ,
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar aku yg lain sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy k bye2

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074 ( mesej only )
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

9 responses

  1. ~Wahh, hebat la picts abg kita ni bemain dgn HDR..
    Wlupn picts lama, tp masih digunakn utk keluarkan idea..
    (,”) Nice work..

    April 1, 2009 at 7:44 pm

  2. gmbr last tu feveret aku…
    mcm lucis…
    lucis ke?

    re:yup.aku ni bakal cikgu.dh final year kt maktab ni.aku bkn shoot kt studio.cume aku gune 2 set lighting dgn satu kanvas utk pasport yg aku tampal kt dinding.aku buat kt cafeteria maktab aku je.bisnis kecil-kecilan ajer…

    April 1, 2009 at 8:36 pm

  3. hahaha…
    hampeh tol r…
    maksud aku “lucis”…
    bkn lukis…

    April 1, 2009 at 8:47 pm

  4. yeah aku tersilap..
    yeah lucis lebih kurang mcm HDR je yg aku tau la ..
    huhuhu…

    April 1, 2009 at 9:09 pm

  5. HDR bro mmg terbaik! aku suka gambar ke-4 ngan 5. keep it up bro!

    April 2, 2009 at 2:11 am

  6. hdr utk pic terakhir tu kacak la beb!!

    hohohoho

    April 2, 2009 at 3:29 am

  7. huh…berpinau uncle nyer hdr…
    bila la sy nk try nih…x explore lg pun…
    org lain dah maju…

    April 2, 2009 at 10:21 pm

  8. haniframli

    dramatik sungguh kaler kamu tu~
    outing jom~

    April 3, 2009 at 5:46 pm

  9. 😉

    April 4, 2009 at 4:48 pm

Leave a Reply

