Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Outdoor.

Hello kawan-kawan.. Lame juga aku tak update blog nie kan , sorry la buzy la bulan nie . Alhamdullillah la job bulan nie .. Rezeki melimpah2 org kate..
ok la kali nie aku update gambar-gambar outdoor yg aku sempat amik ahad tu hari. Gambar2 wedding aku akan update kemudian coz rase mcm nk kelainan skit la . buhsan juga kalau update gambar wedding je kan. huhu.. Thx to acap coz tolong aku organize amik gambar outdoor nie . Dan tak lupa kat Gf acap gan family yg sanggup berpanas amik gambar nie. ko org mmg cool. aku nie tak puas ati lagi nie . rase mcm lom best shot2 aku.. ye la baru lagi shoot model nie . berbeza gan shoot wedding , gambar nie pada aku masih byk lagi kekurangan .. tu hari main pn first time aku main gan reflector , insyaAllah lepas nie aku akan ambil gambar dgn lebih baik…

Sampai kat sini je la yg sempat aku update .huwaaa bulan yg bz tp best n enjoy …hehe
OK la Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy k bye2

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

13 responses

  1. pergghh….cantek banget bro gambar2 ni! bole buat iklan tu. Nikon dslr ni mmg cun giler! ada member dulu pakai nikon, opis dia punye, aku pon takut2 try guna nikon opis dia. sekejap je…..skang dah tukar keje lain. dah x dpt pkai nikon free dah…heheh. cun beb capture ko ni. keep shooting k!🙂

    March 10, 2009 at 2:16 am

  2. waduh-waduh… model..bokeh.. komposisi.. sungguh mengujakan aku.. tersangatlah cantik🙂

    March 10, 2009 at 9:02 am

  3. cak

    really nice bro. best ya 85mm f1.4 ni.

    March 10, 2009 at 11:47 am

  4. betul tu..cantik modelnya..comel bokehnya..whauaha…pic 2 terbaik la amy!!!

    March 10, 2009 at 3:52 pm

  5. khairilmustafa

    wahaha

    nice bro

    March 11, 2009 at 12:57 am

  6. smart….bole digilap lg ni…:)

    March 11, 2009 at 1:14 pm

  7. cantik.😉

    March 13, 2009 at 12:21 am

  8. 1 ngan 4 menjadi pujaan ati..yg Lain semua BesT..syok ar..nak ikut anda satu ari nanti LeH..

    March 13, 2009 at 2:32 am

  9. coollah amy..terbaik dari ladang

    March 17, 2009 at 3:21 pm

  10. haniframli

    aku try scroll ke bawah..
    xnk gk g..die nk dok kt pix no 1 je..
    huhuh
    santekk!!

    March 19, 2009 at 11:12 pm

  11. a ar Lame tak update heh..hmm mesti bz ek..masyukk

    March 23, 2009 at 12:18 pm

  12. ahhh…
    pening kpale aku nk pilih gmbr yg mne terbaik kali ni…
    sng cite aku vote sume gmbr mng kali ni…
    aku btl2 teruje tgk bokeh dr lens ni…
    mmg menarek…

    March 24, 2009 at 1:04 am

  13. Selamat menggelapkan diri anda esok! Selamat kesemuanya ya!🙂

    March 27, 2009 at 9:28 am

Leave a Reply

