Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Room & printer

Ini la wajah bilik aku yg kecil dan bilik ini la , office aku buat kerja freelance aku , main game , search net dan syurga tempat aku tdo.
yahooo…~!! suka giler aku biler printer aku da bleh pakai balik , ape lagi aku print ar gambar-gambar yg belom aku print utk collection aku sendiri. ade yg aku simpan kat album ade pulak aku tampal n gantung kat bilik aku , lama da printer aku x guna , selalunya print kedai. Jgn silap sebenar print kat kedai 4R lagi murah drpd print kat umah . biasa aku print 4R yg quality 0.35 je sekeping tp kos buat kat umah dlm 0.70 – 0.80 .. Tetapi best print A4 tu murah berbanding kedai la .tp tgk quality kertas jugala , kedai paling murah aku dpt print yg quality kos nya rm3.50 kat rumah pulak dlm 2.50 , aku bleh save sehinggit . tu kalau satu , kalau aku print dlm 20-30 gambar da save byk tu..
yg best ade print kat umah nie , bile2 mase kite nak print pn bleh , anytime la , tu yg seronok nya ade print kat umah nie ..
tp skang ramai yg aku tgk jarang skali print gambar nie , ramai yg simpan dlm harddisk or burn je dlm cd , takpon upload kat myspace , friendster or facebook . dan ade juga ade sesetgh upload kat flickr , deviarntart gan sebagai nya lagi . Bg aku selagi x print gambar tu , aku lom dpt rase feel gambar . biler nk dpt tgk output die perggghhh rase seronok biler tgk gambar tu . ok la ini la gambar bilik aku dan printer kesygan aku ..


Ini heavan bg aku .. hehe


Ini pula printer kesygan aku .. skang da ok dan kembali beraksi..😛

Jika mahu lihat gambar-gambar baru & lama aku sila ke http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
ok la sampai kat sini je la yg sempat aku update . ade mase lain kali aku update gamba-gambar dlm blog aku ni.
ok bye2.

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
cont No : +6 016 6463074
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

7 responses

  1. aie

    memang sorga!!!!

    February 17, 2009 at 5:10 pm

  2. Skylark

    katil atas yang paling best.. dekat ngan aircond!!~

    February 17, 2009 at 5:15 pm

  3. gamabr kucing ko tu nampak menarik.heheh…^_^’

    February 17, 2009 at 5:21 pm

  4. cak

    haha..cool.

    February 18, 2009 at 1:18 am

  5. salute la bilik … cantek deco frames tu … event simple but kemas … ye ke kemas?? :p

    February 18, 2009 at 2:55 pm

  6. cool beb, aku struggle gle nk konsistan jaga bilik nih…

    February 18, 2009 at 10:55 pm

  7. Aki

    Kewl workstation! Bilik ni cam bg mood nak buat keje dengan photo2 yang tertera kat wall… Aki kene ubah konsep ni… my workstation kat rumah tu terlalu strong mood relax dia… masuk2 je.. rasa nak tido dulu memanjang! hehe….

    March 10, 2009 at 9:52 am

Leave a Reply

