Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Experimental

lalalala~!!
Tgh sedap edit gambar2 wedding kat slim river nie , tiba2 aku rasa mcm nk cuba pulak editing baru . aku pn ape lagi cube main gan effect kat photoshop . tgk2 lawa Sebab aku pernah nmpk org pakai effect ni sebelum ni. Dan ini la hasil nya..

ok la smpi kali ini gambar-gambar dekat slim river aku update. InsyaAllah dalam minggu nie aku akan update gambar wedding yg lain.
Mungkin yg lebih cantik , menarik dari ini. Terima kasih.
so harap anda suka dengan gambar-gambar ini.

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy/
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

3 responses

  1. hihih
    biase2 je la bro..
    cmne bro sebok dgn wedding job ke skang??
    D3 ble angkat??
    hehe

    December 26, 2008 at 8:15 pm

  2. hahah D3 ??
    tak angkat la bro..
    hajat tak kesampaian..
    brader nazry tak jd jual.
    huhu..

    December 27, 2008 at 12:00 am

  3. fad

    ko guna effect apa weh?

    December 27, 2008 at 12:07 am

Leave a Reply

