Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Holiday & Work

update lagi aku gambar2 nie..
hilang desparate aku nk amik gambar. akhirnya syukur dpt gak aku gambar yg aku inginkn..
alhamdullillah akhir cita2 ku nk amik gambar ala2 national geografi tu tercapai akhir nye.. walaupn tak seberapa org kate.. takpe
aku cube lagi & lagi tuk improve kan skill aku nie. cita2 akan dtg plak amik gambar wildlife di afica .. insyaallah aku akan capai cita2 aku..
amin.


haha..
aku kerja sehari je tuk amik gambar2 kat gallery DR h. Rahmat Shah utk amik gambar2 haiwan yg di awet..gambar2 yg kat gallery tu aku tak uploadkn lagi coz belum bleh di upload. hehe. .. yg lain tu p holiday je la gan family kat lake toba & bandar medan ..
best woo aku ske g sane ,lagi2 lake toba tu..terbaik la bg aku .. udara nyaman , segar , sejuk , cntk ,gunung ganang terbaik .. lake toba ye la tasik no.2 terbesar di dunia. tasik lake toba terjadi apabila gunung berapi aktif & terjadi nya sebuah kawah yg sgt besar . dan lama kemudian menjadi tasik setelah menangkung air hujan di kawasan kawah tu, mengikut kajian gunung berapi tuk masik aktif lagi & bila2 masa bleh meletup .. Fuh sungguh menarik di situ .. seronok.. Suku kaum yg terbesar di lake toba terdiri dr kaum org2 batak yg tinggal disana , . byk sejarah yg seronok utk di dengar disana. kalau nk tau cerita seacrh net or pergi sendiri utk tahu coz pjg nnt utk di ceritakn disini. selain lake toba kite org bercuti di bandar medan & berjumpe sahabat bapak aku di sana skali.. hehe


nie antara gambar family aku yg g ke medan. seronok g gan family . kite org makan ramai2 , shopping same2 coz bukan slalu pn gan die org ye la selalukn..
time mcm nie la kite org berseronok gan family kalau tak gan kawan2 je la hehe..


aku tertarik gan ayat nie. gambar nie aku amik semasa di bandar medan..
org kate bleh makan dlm la kalau terbace ayat nie ketika memandu..


nie plak gambar anak sedara aku . die la satu2 nye anak sedara aku buat mase nie.
so untung la die , sorang je .. senang skit aku nk amik gambar bdk2 coz tak ramai..
hehe..

Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy/
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

10 responses

  1. Hitam putih kembali popular
    Hitam putih tetap mengancam

    December 13, 2008 at 3:52 am

  2. Rahimi,nanti saya fikirkan dulu ek.Buat masa ni ada gak la orang tanya..I’ll get back to you lah…

    December 13, 2008 at 12:25 am

  3. wahhh pix bdk 2 amat style..
    sy mesti pilih!!

    December 13, 2008 at 10:52 am

  4. cak

    ya..amat style. saya pon musti pilih!!
    pic budak pompuan kat pintu tu aku plg suka.
    >>tq for the advise bro. aku akan terus belajar..hehe.

    December 14, 2008 at 12:40 am

  5. muka mcik tu plg canggih….well done bro…..ko puny mkn angin lg bes dr genting…..huhuhu!!

    smart b&w..

    December 14, 2008 at 10:54 am

  6. wa…journalisme style r… impress…. pass ni trip ke mana lak??

    December 14, 2008 at 4:32 pm

  7. howh kamu ke sana bercuti ya pak?

    December 15, 2008 at 3:05 am

  8. ko langgar x lampu merah tu?

    December 15, 2008 at 9:59 pm

  9. dasatla photo2 ksmu ni..
    memang ade gaya photojounalist..
    kalau de tips menarik lehla share2 k..
    saya budak baru blaja lg..hehe

    December 15, 2008 at 10:07 pm

  10. memang seronok kalau jalan ramai2 ni… lebih2 lagi waktu makan2..he..he..

    December 16, 2008 at 7:26 am

Leave a Reply

