Photographer / videographer . Wedding.Potrait.Landscape

Update lagi

suku watak2 Madagascar 2





Smlm aku baru lepas tgk citer Madagascar 2 , lawak gak citer tu, tak buhsan la ,tibe2 aku teringat plak ade gambar watak2 Madagascar 2 yg aku amik kat china tu hari yg belom aku upload lagi, so aku upload la , harap anda semua terhibur🙂

dan nie gambar2 yg lebih2 , yg belom aku uploadk lg .. saksikn la harap anda terhibur …hehe



Rahami Bin Rahmat (uncle amy)
freelance/photographer
Wedding, Event , Outdoor , Potrait , Design
Cont. Email & YM : Well_86@yahoo.com
http://rahami.fotopages.com/
http://www.flickr.com/photos/rahami-uncleamy/
http://www.kameradansa.com ( under maintenance )

4 responses

  1. chomeynyer yg atas ranting tu.. zirafah pon chomey.. abg singa tu wat per?? hahaha..

    November 15, 2008 at 3:33 pm

  2. owh2
    sgt mengkagumkan la
    chntek!

    November 17, 2008 at 1:55 am

  3. best siotttt…..
    *lens tu skali ada filter skali beb..beli wei beli.. camera aku dah jual dah.. lens tu aku nak buat apa je lagi pon..:p

    November 17, 2008 at 8:30 am

  4. thank singgah kat i punyer fp..eee…chomilnyer panda bear tue..geram plak..huhuhuhuh…

    thank ya comment kat i punyer fp..erm..tue la..if dah sakit baru nak mencari ubat..memang susah la..lebih baik mencagah dari merawat…

    November 26, 2008 at 8:47 am

Leave a Reply

